top of page
Zoeken
Foto van schrijverRenate Verhoofstad

Mooie klantcase MHCD 3.0



MHCD 3.0

Nieuwe jeugdleden werven, boeien en voor de club behouden, hoe doe je dat eigenlijk? Hoe zorgen we ervoor dat onze club aantrekkelijk blijft voor meisjes én voor jongens, hoe zorgen we voor meer zichtbaarheid en hoe kan MHCD zich blijven ontwikkelen als een club waar ambitie én gezelligheid samengaan?

Zomaar een paar vraagstukken waarover afgelopen zaterdag, tijdens een bijzondere brainstormsessie in de oude kerk van Herpt, door een gevarieerd gezelschap is nagedacht. Uitgangspunt waren de tips en adviezen van leden en ouders langs de lijn die door Petra de Vaan van LEF Innovatie de afgelopen weken zijn verzameld, aangevuld met nieuwe ideeën die zijn gebundeld in drie kernpunten. Onder de werktitels Training 3.0, Communicatie 3.0 en Warm Nest ligt de focus voorlopig op het verbeteren van het trainingsaanbod voor de verschillende doelgroepen, om de club beter uit te dragen en nieuwe- jeugdleden beter te bereiken en informeren en om MHCD te blijven ontwikkelen als een plek waar van alles gebeurt en waar jong en oud zich thuis voelt.

De plannen worden de komende weken verder uitgewerkt en gepresenteerd tijdens de nieuwjaarsreceptie, maar nieuwe jeugdleden zijn ook nu al welkom. Dus heb jij een vriendje, een buurjongen, een nicht of klasgenoot die het leuk zou vinden om de komende weken een keer te komen hockeyen? Neem ze mee als introducé naar de training of meldt ze aan via de MHCD site dan nemen wij contact met ze op. Nieuwe jeugdleden krijgen van MHCD een starterspakket en natuurlijk hebben we ook een leuke attentie voor jou!

21 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page